Wednesday

Teman tapi mesra ?



Awak , dulu kita selalu bersama kan? Pergi mana mana mesti kita berenam bersama . Bila saya masuk group korang . Hati rasa macam diketepi kan . Tapi saya tak pernah berputus asa untuk mencuba MESRA dengan korang . Akhirnya , bila ku cuba dan mencuba lagi aku makin mesra . Dalam bulan SEPTEMBER yang mulia dengan SYAWAL . Aku sedang mencuba untuk membuat sebuah novel kisah kita berenam . Saya tahu saya beza dengan korang sebab korang ada BF sedangkan saya tak ada . Mak ayah saya melarang untuk bercinta masa sekolah rendah . Awak tolong faham . Mungkin sebab itu awak Menjuahi saya . Kita berjanji bila dah mmeningkat usia hingga 13 akan masuk ke MRSM Alor Gajah . Kalau kita dapat bersama-sama lah . Harap - harap sama lah . Hati aku sedih :'( Tapi korang tetap nak bergaul dengan saya . Saya sayang korang . Korang sayang saya juga . Hee^^
 


Terima Kasih kerana sudi baca post Az's , Follow Az's taww ~

No comments:

Post a Comment