Sunday

Duit Raya ? Nah -_* Hee =='




Hye , Buat apa sekarang ? Tweet ? Chat at FB ? Webcam ? Okay . Now , I want to tell you about my Eid :D

 
Okay , Kita teruskan . Saya bangun pagi , Saya terus mengeliat semasa dikejut oleh ibu tersayang . Dan saya terus tarik "Towel" Dan melangkah ke bilik air untuk Mandi Pagi . Saya solat Farhdu Subuh 2 Rakaat tunai . Then , saya terus ambil pinggan dan Breakfast *Ayam Rendang & Ketupat* Sedapppp :D


Selepas itu , Kami terus ke Surau untuk menunaikan solat sunat raya secara berjemaah . Lepas pulang dari surau , kami pun bersiap untuk pergi beraya . Haha XD . Kami sekeluarga saling bermaaf - maafan dan bagi duit raya :))

 
*Cantik tak ? Duit NAN semua baru . Hee =='

Okay , Sampai disini sahaja  . Selamat Tinggal . Mmmuahh :) Saya ingin mengucapkan Selmat Hrai Raya AidilFitri kepada semua umat Islam di Malaysia dan sebagainya . Assalamaualaikum ^_^

*Selamat Hari Raya Saya Ucapkan*

Follow my twitter --->


Add me at FB --->



Terima Kasih kerana sudi baca post Az's , Follow Az's taww ~

No comments:

Post a Comment